NA PROMOTIVI KUPUJ I GRATIS PUTUJ!
Za 20 kupljenih Promotiva kupona
ostvari GRATIS putovanje,
a za 10 kupljenih ostvari 50% popusta!
PROMOTIVA.HR CIJENI VAŠU VJERNOST!
PROMOTIVA.HR VAM NUDI NEZABORAVNA PUTOVANJA!
Pratite našu široku ponudu usluga!
Uvijek odaberite najbolje iz ponude!

    Česta pitanja

 

Kako kupiti današnju ponudu? Što moram napraviti?

Registrirajte se. Ako još uvijek nemate Promotiva profil, otvorite ga u nekoliko koraka. Na našoj stranici tijekom trajanja ponude jednostavno se ulogirajte i kliknite Kupi. Kad ponuda završi, putem maila dobit ćete informaciju o promjeni statusa Vašeg kupona, te ćete ga moći isprintati i platiti njime umjesto novcem željenu uslugu.

Što ako nisam primio e-mail poruku u Inbox?

Molimo Vas da obavezno provjerite svoj Spam ili Junk mail ukoliko niste dobili poruku u Inbox. Za sva pitanja obratite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Kako platiti?

Platiti možete karticama (American Express, Mastercard, Visa, Diners), internet bankarstvom ili općom uplatnicom.

Kako platiti internet bankarstvom?

Ukoliko plaćate internet bankarstvom, dobit ćete e-mail s uputama o uplati. Uplata mora biti izvršena u tijeku trajanja ponude kako bismo mogli evidentirati Vašu uplatu na vrijeme. Ukoliko uplata nije evidentirana najkasnije 1 radni dan nakon isteka ponude, nećemo Vam moći poslati Vaš kupon.
U slučaju da ponuda ne uspije, a Vi ste uplatili novac putem internet bankarstva, cjelokupan iznos vratit ćemo Vam u najbržem mogućem roku!

Što ako ponudu ne kupi potreban broj kupaca za njezino ostvarivanje?

Kako bi ponuda uspjela, potreban je minimalan broj kupaca kako bi se ostvario grupni popust. Ukoliko se navedeni broj minimalnih kupaca ne ostvari (što ne očekujemo), nećemo teretiti Vaše kreditne kartice, a uplaćene iznose putem internet bankarstva vratit ćemo Vam u cijelosti u najbržem roku!

Kako ću znati da je moja uplata bila uspješna?

Pogledajte u svoj profil. Postoje tri statusa kupona: rezervirano, potvrđeno i dostavljeno. Rezervaciju kupona vršite pojedinačno za svaki kupon. Kad u sustavu evidentiramo da je uplata za željeni kupon izvršena, status Vašeg kupona prelazi iz "Rezervirano" u "Potvrđeno". Po isteku ponude, status Vašeg kupona prelazi iz "Potvrđeno" u Dostavljeno", što znači da ga slobodno možete isprintati i koristiti. Kupon spreman za printanje nalazi se u Vašem profilu pod opcijom "Korisnički račun", "Moji kuponi", gdje klikom na ikonicu "Kupon" dobijete ispis kupona.

Čemu služi moj profil?

U Vašem profilu možete pogledati koji kuponi su rezervirani, koji su potvrđeni, a koji su dostavljeni.

Kako pristupam profilu?

Profilu pristupate unosom Vaše e-mail adrese i lozinke. Kliknete na svoje korisničko ime u gornjem desnom uglu stranice. I to je sve.

Što učiniti u slučaju ako se ništa nije dogodilo nakon unosa svih podataka za kupnju? Hoćete li mi teretiti karticu?

Ako u Vašem profilu nema rezerviranog kupona, transakcija neće biti izvršena i Vašu karticu nećemo teretiti.

Pojavila se poruka Naplata nije uspjela. Što sad?

Ako se ništa nije promijenilo, obratite nam na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Kada i kako iskoristiti kupon?

Po isteku ponude isprintajte Vaš kupon i s njim otiđite do pružatelja usluge te mu predočite kupon koji mijenjate za uslugu ili proizvod naveden na njemu. Rok važenja i sve upute o iskorištenju kupona navedeni su na samom Kuponu i u detaljima ponude.

Mogu li pokloniti kupon?

Da biste usrećili Vaše voljene, omogućili smo Vam jednostavno poklanjanje kupona. Kupite kupon i pričekajte da ponuda uspije kako biste ga mogli pokloniti. Kupon poklanjate u Moji kuponi klikom na Pokloni gdje unosite podatke o osobi koju darujete. Darivana osoba primit će kupon u svoj e-sandučić. Ukoliko kupon želite osobno uručiti, unesite ime i prezime osobe koja je korisnik usluge i isprintajte ga.

Jesu li podaci s moje kreditne kartice sigurni?

Plaćanje kreditnim karticama apsolutno je sigurno. Za sigurnost plaćanja brine se T-com PayWay zaštitni sustav SSL (Secure Socket Layer). Svi podaci koje unosite prilikom kupnje su zaštićeni od neovlaštenog pristupa. Mi ne pohranjujemo broj Vaše kreditne kartice iz sigurnosnih razloga, već isti morate svaki put ponovno unositi.

Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja?

Za sva pitanja obratite nam se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , a mi ćemo se potruditi odgovoriti Vam što prije. Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati te ćemo Vam u tom vremenskom razdoblju odgovarati maksimalno brzo. Vaše upite i prijedloge također možete poslati i izvan tog vremena.
 

Registrirajte se. Ako još uvijek nemate Promotiva profil, otvorite ga u nekoliko koraka. Na našoj stranici tijekom trajanja ponude jednostavno se ulogirajte i kliknite Kupi. Kad ponuda završi, putem maila dobit ćete informaciju o promjeni statusa Vašeg kupona, te ćete ga moći isprintati i platiti njime umjesto novcem željenu uslugu.

 

Pozdrav Gost

Dnevna ponuda u vaš inbox

Plaćanje karticama

Današnju ponudu možete platiti karticama, internet bankarstvom ili općom uplatnicom

Postanite naš partner

Find us on Facebook

  • Facebook: pages/Promotiva/173092942740573?ref=ts
  • Twitter: promotiva